Project Reality Log File
PRLauncher.exe started at: 2018-02-24T12:41:44 Critical Error: An unhandled exception has occured. Details are as follows: Symlinks not allowed Further details can be found in the following file: [url]E:\Program Files (x86)\Project Reality\Project Reality BF2\mods\pr\bin\PRLauncher.log[/url] Please report this error to the Project Reality Team, and include the log file in your report.
Visit Support Forum > System.Exception: Symlinks not allowed
em Reality.BF2.Settings.Setting.GetFile(Int32 , SettingType )
em Reality.BF2.Settings.Video.GetResolution(UInt16 )
em Reality.BF2.Settings.Video.IsValidResolution(UInt16 ) em ?.(MethodBase , Boolean )
em ?.?( )
em ?.()
em ?.() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.()
em ?.()
em ?.?() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.?()
em ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] )
em Reality.BF2.Game.LaunchControl.(PreLaunch , Action ) em ?.(MethodBase , Boolean )
em ?.()
em ?.() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.()
em ?.()
em ?.?() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.?()
em ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] )
em Reality.BF2.Game.LaunchControl.UpdateCheck(PreLaunch , Boolean , Action`1 )
em Reality.BF2.Game.LaunchControl..(Object , FileHasherFinishEventArgs ) em ?.(MethodBase , Boolean )
em ?.()
em ?.() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.()
em ?.()
em ?.?() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.?()
em ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , Int32 , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Int32 , Type[] , Type[] , Boolean )
em ?.??( )
em ?.()
em ?.() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.()
em ?.()
em ?.?() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.?()
em ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , Int32 , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Int32 , Type[] , Type[] , Boolean )
em ?.??( )
em ?.()
em ?.() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.()
em ?.()
em ?.?() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.?()
em ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , Int32 , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Int32 , Type[] , Type[] , Boolean )
em ?.??( )
em ?.()
em ?.() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.()
em ?.()
em ?.?() em ?.(Object )
em ?.()
em ?.?()
em ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] )
em ?.(Stream , String , Object[] )
em Reality.BF2.Game.LaunchControl.Start(PreLaunch , Dispatcher )
em PRLauncher.WPF.ViewModel.MainWindowViewModel.i.g()
em System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
em System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
em System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
em System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart()