Symlinks not allowed
Posted: 2018-04-10 18:12
Hi guys
Im getting a Critical error saying systemlinks not alowed. I know that there are other threads here, that are similar, but I'm not entirely sure I have the same issue.
I've shut down OneDrive.
Im getting a Critical error saying systemlinks not alowed. I know that there are other threads here, that are similar, but I'm not entirely sure I have the same issue.
I've shut down OneDrive.
Critical Error: An unhandled exception has occured. Details are as follows:
Symlinks not allowed
Further details can be found in the following file:
[url]D:\Project Reality BF2\mods\pr\bin\PRLauncher.log[/url]
Please report this error to the Project Reality Team, and include the log file in your report.
Visit Support Forum
> System.Exception: Symlinks not allowed
ved Reality.BF2.Settings.Setting.GetFile(Int32 , SettingType )
ved Reality.BF2.Settings.Video.GetResolution(UInt16 )
ved Reality.BF2.Settings.Video.IsValidResolution(UInt16 ) ved ?.(MethodBase , Boolean )
ved ?.?( )
ved ?.()
ved ?.() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.?() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.?()
ved ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] )
ved Reality.BF2.Game.LaunchControl.(PreLaunch , Action ) ved ?.(MethodBase , Boolean )
ved ?.()
ved ?.() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.?() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.?()
ved ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] )
ved Reality.BF2.Game.LaunchControl.UpdateCheck(PreLaunch , Boolean , Action`1 )
ved Reality.BF2.Game.LaunchControl..(Object , FileHasherFinishEventArgs ) ved ?.(MethodBase , Boolean )
ved ?.()
ved ?.() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.?() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.?()
ved ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , Int32 , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Int32 , Type[] , Type[] , Boolean )
ved ?.??( )
ved ?.()
ved ?.() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.?() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.?()
ved ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , Int32 , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Int32 , Type[] , Type[] , Boolean )
ved ?.??( )
ved ?.()
ved ?.() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.?() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.?()
ved ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , Int32 , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Int32 , Type[] , Type[] , Boolean )
ved ?.??( )
ved ?.()
ved ?.() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.()
ved ?.?() ved ?.(Object )
ved ?.()
ved ?.?()
ved ?.(Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] , Type[] , Type[] , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] )
ved ?.(Stream , String , Object[] )
ved Reality.BF2.Game.LaunchControl.Start(PreLaunch , Dispatcher )
ved PRLauncher.WPF.ViewModel.MainWindowViewModel.i.g()
ved System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
ved System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
ved System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
ved System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart()
[/code]